18 Eylül 2016 Pazar

ŞŞŞŞ SESSİZ OL İÇİNDE BİR YERLERDE

 ... KAPIYI KAPATIP GİRDİM YANINA... HER ZAMAN Kİ YERİME OTURDUM SAAT 14.42 HER ZAMAN Kİ SIRADAN SORULARI SORMAYA BAŞLADI. KENDİME OLAN SAYGIMDAN CEVAP VERİYORDUM... BU KEZ FARKLI BİR ŞEY DAHA SORDU...
KENDİNİ HAYATIN NERESİNDE GÖRÜYORSUN? 
ÇARPIK BİR GÜLÜMSEME DOLMAYA BAŞLAYAN GÖZLERİMLE KAFAMI KALDIRIP GÖZLERİNE BAKTIM. "HİÇ..." DEDİM YUTKUNDUM. DEVAM ETTİM. "SOKAK ÇOCUKLARI VAR YA UMUT DOLU GÖZLERLE BAKAR BİZİM ONLARDAN TİKSİNEN GÖZLERİMİZE... PEKİ YA SİZ HİÇ DÜŞÜNDÜNÜZ MÜ SOKAK ÇOCUKLARI BU HAYATIN NERESİNDE... ONLARDA BENİM KADAR ŞANSLI MI SEANSI BİLMEM KAÇ LİRA OLAN SAÇMA BİR KADINLA GÖRÜŞECEK KADAR ŞANSLILAR MI? BENCE SİZ DÜŞÜNÜN BU HAYATIN NERESİNDESİNİZ" DEDİM...  DÖKÜLEN GÖZ YAŞLARIMI ALDIRMADAN... 
KAPININ ÖNÜNE GELDİĞİMDE 
"SADECE BİRAZCIK ŞEFKAT.." DEDİM VE GİTTİM... NE YAPTI NEREDE O KADIN BİLMEM

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder