28 Kasım 2016 Pazartesi

BEN MUTLULUĞA EMEK VEREYİM O BENİ BULMAZSA KENDİNDEN UTANSIN

İYİ AKŞAMLAR.
  YORULDUM ARTIK POLYANNA MASKEM BANA KAMBUR OLDU SON BİR KAÇ GÜNDÜR. NE YAPSAM OLMUYOR BUL BENİ MUTLULUK SANA GERÇEKTEN İHTİYACIM VAR.
  ANLAMLANDIRAMADIĞIM ŞEYLER HAKKINDA NE YAPMAM GEREKİYOR PEKİ? BİLMİYORUM....
  FAZLA YORULDUM İNANIN BANA BAZEN İÇİNİZDE BAZI ŞEYLER OLUŞUR YA VÜCUTLANDIRIRSAK KENDİMİZİ KAYBEDERİZ. İŞTE BENDE İÇİMDE Kİ ŞEYİ İSİMLEŞTİRMEK İSTEMİYORUM.
  SİZ ÇABALAYIN SİZİ GÖRMMEYEN UTANSIN. 
  TUT ELİMDEN GİDELİM BURADAN ÇOK UZAK YERLERE BENİM GELMEYE CESARETİM VAR SENİN BENİ GÖTÜRMEYE YÜREĞİN VAR MI BİLMEM...
  AĞLAMAK YOK BAY ALKOLİĞE VERDİĞİMİZ BİR SÖZÜMÜZ VAR. FAKAT O DA BİLİR Kİ BEN SÖZ TUTMA KONUSUNDA ÇOK BECERİKSİZİM...
SAAT 21.17
NABIZ:72
VE SON OLARAK SADECE BİRAZCIK ŞEFKAT...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder