8 Kasım 2016 Salı

EMEK SOMUT MUDUR SOYUT MU?

YAKLAŞIK İKİ SAATTİR AKLIMDA TOPLAMAYA ÇALIŞIYORUM. TOPARLAYAMAZSAM DA BİR ŞEYLER ÇIKTI.
ÖNCELİKLE ELİMDEN GELDİĞİNCE HERKESE EMEK VERDİM. ÇOK FAZLA. SABAHLARI UYANDIĞIM DA DÜŞÜNÜRDÜM BUGÜN ETRAFIMDAKİLERİ NASIL DEĞERLİ ÖNEMLİ HİSSETTİRİRİM DİYE. ZAMAN GEÇTİ GÜNLER GEÇTİ KENDİ MUTLULUĞUMDAN ÇOK İNSANLARI DÜŞÜNMEYE BAŞLADIM. BUNUN SONU... SAYGI DEĞER ŞEFİMİN DEDİĞİ GİBİ EŞEKLİK OLDU.
İŞTE O GÜN BENİM GÖZLERIM AÇILDI. BUGÜN Kİ EŞEKLİĞİ SAYMAZSAK EĞER. ŞEFİM HAKLI HAYATIMIZIN BAZI DÖNEMLERİNDE KARŞINIZA SİZE YOL GÖSTERECEK OLDUKÇA SAYGI DEĞER BİRİSİ ÇIKAR SANIRIM BENİM ÜNİVERSİTE ORTAMINDAN EN BÜYÜK KAZANCIM OLDU ŞEFİM. AĞABEY KELİMESİ BENİM İÇİN KOCA BİR BOŞLUK İKEN BU ŞEF ORAYI KAPATMAYA BAŞLADI. GERÇEKTEN ÖNEMLİ BİR YERDE...
HER NEYSE DOSTLAR
SADECE BİRAZCIK ŞEFKAT 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder