19 Aralık 2016 Pazartesi

SİZE BİRAZ ETRAFIMDAKİ İNSANLARDAN BAHSEDEYİM

BEN BAYAN BİLMİŞ
  YANİ EN AZINDAN KENDİME GÖRE ÖYLEYİM 
  İKİZLER BURCU DELİ Mİ DELİ MUTFAĞIN AŞIĞI İSTANBULUMUN MECZUBUYUM...
  TRİPKOLİK:
  5.YILIMIZDAYIZ ONUNLA EN YAKINIM VE BENİM HASSAS NOKTOM YANİ ONDAN BANA GELİRSENİZ HAYIR DİYEMEM
  BAYAN AĞIR ABİ
  BAZEN KAVGA ETSEKDE ÇOK EĞLENCELİ ÜÇLÜYÜZ BİZ. BAYAN AĞIR ABİYE GELİNCE BİZİM EKİBİN TERS DÜŞEN ABLASIDIR O
  PANDAM
  AŞKIM HEMŞİRE VE ŞUAN İSTANBULDA NE OLURSA OLSUN İLK SANİYEDEN BUGÜNE HALA SEVGİ DOLU OLUP HİÇ KAVGA ETMEDİĞİM BİRİCİK DOSTUM BENSE ONUN ÇİKOLATALI SÜTÜYÜM.
  KUMARBAZ 
    4 AY KADARDIR TANIYORUM İÇTEN VE TİRREK BİR ARKADAŞIM KOMİK STRESLİ VE PANİK BİR İNSAN 101 OYNAMAYA BAYILIYOR
   UZAYLI
   ARKADAŞ GEÇEN YIL UZAY GEMİSİYLE KAYSERİYE TEŞRİF ETMİŞ BULUNMAKTA VE SÜREKLİ SENİ ÇILGIN SENİ DEDİĞİM  ÇILGIN MI ÇILGIN BİR ARKADAŞIM
SADECE BİRAZCIK ŞEFKAT...
NABIZ:66

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder