4 Ekim 2017 Çarşamba

ACI REFLEKSİN ATAK NOKTASIDIR.

  ACI SİZCE NEDİR ACI? FİZİKSEL VE RUHSALDIR ACI... KİMİNİN KABUK BAĞLAMAYAN YARASI KİMİNİN VATAN SAĞ OLSUN LAFLARI KİMİNİN DE ALLAH KURTARSINLARI... 
  BELKİ DE BUNDAN YİRMİ YIL SONRA SENİ GÖRECEĞİM AMA YANINDAN HİÇ TANIMIYORUM EDASI İLE TİTREYEREK GEÇECEĞİM. İŞTE O ZAMAN DUR VE BANA BAK. BURAYA KADAR BU PARAGRAF SAÇMA OLDU.
   3,5,7 BANA FARK ETMEZ ÇOCUK OLMAYI DİLERDİM. BABA'ANNEMİN BENİ ÖĞLEN UYKUSUNA YATIRDIĞI DÖNEMLERİ DİLERDİM. HER UYANDIĞIMDA "BABA'ANNE GELDİLER Mİ ANNEMLER?" DİYE SORUNCA KADINDA BAKMIŞ BENDEN KURTULUŞ YOK. UYANINCA "KIZIM GELDİLER UYANDIRAMADIM SENİ" DEMESİNDE Kİ  MÜKEMMELLİĞİ İSTİYORUM. SONRA BEN ÖĞLENLERİ UYUMAMAYA NUMARAYA BAŞLADIM 10 GÜN TAM 10 GÜN.KAPIMIZ ÇALMADI.
  BUNDAN ACISI HER UYANDIĞIMDA BABA'ANNEM AYNI CÜMLEYİ KURDU...
SADECE BİRAZ ŞEFKAT...

İnsan mıyız?

Hooop buralarda beni bekleyin geliyor yeni yazı... gecelerimiz olabildiğince iyi olsun.
Millet bakın ne diyeceğim...
SADECE BİRAZ ŞEFKAT

27 Temmuz 2017 Perşembe

Güzel Geçen Günün Sonuna Son Dokunuş

  BAZI ŞEYLERİ BİLMEMİZ BİR ANLAM İFADE ETMEZ. DİLE GETİRİLEN ŞEY BİLİNEN ŞEYDEN DAHA ÇOK CAN YAKAR. 
  HEP MERAK ETTİĞİM ŞEYLER ARASINDA KÜÇÜKKEN NASIL BİR ÇOCUK-BEBEK- OLDUĞUM DA VARDIR. HER SORUŞUMDA ALDIĞIM CEVAPLAR BENİ PEK TATMİN ETMEZDİ AÇIKÇASI. ÇÜNKÜ KONUYLA ASIL İLGİLİ KİŞİDE BENİM KÜÇÜK İKEN NASIL BİR ÇOCUK OLDUĞUMU BİLMİYORDU. ÇÜNKÜ BEN ÇOCUKKEN BENİM KONU MANKENİM 91 YAŞLARINDA OLAN BİR KADINDI. YANİ BABA'ANNEM.
  ALIŞKANLIKLARIMIZ BİR YANA ALIŞAMADIKLARIMIZ BİR.ÖLÜM NE DEMEK BİLMEZDİM O ZAMANLAR. HEP DERLER YA UZAKTAN DAVULUN SESİ KULAĞA HOŞ GELİR. DAVULU ÇOK YAKINDAN DİNLERSENİZ KULAK ZARINIZ PATLAR. ÖLÜM KAPIYI ÇALMIŞTI O GECE ISRARLA EVDE YOKUZ DİYE KABUL ETTİRMEYE ÇALIŞTIM. AMA KAYBETTİM İLK KAYBIM. ÖLÜM NE DEMEK ÖĞRENDİM. 12 OCAK 2009 PAZARTESİ GÜNÜ. 06.58 ÖLÜM SAATİ. O GÜNDEN SONRA ÇOK İSTEDİM ÖLMEYİ.
SADECE BİRAZCIK ŞEFKAT
80

1 Temmuz 2017 Cumartesi

YÜREĞİMİ YAKTIN YILDIZ ABLA

YÜREĞİM YANIYOR. BU KADAR ÇOK SEVMİŞKEN HİÇ AİT OLMAMIŞ GİBİ DAVRANMAK YÜREĞİMİ YAKIYOR. ÖLÜM KADAR YAKINIMDA,MUTLULUK KADAR UZAĞIMDA OLACAĞIN NE YAPTIM SANA. AFFET BENİ SANA YAPTIĞIM HER ŞEY İÇİN. SANIRIM SEVMEKTE SUÇ. BEN O KADAR SEVDİM Kİ İÇİMDE BU SEVGİYİ KONUMLANDIRACAK TABİR BULAMADAN SEVDİM. BASTIĞIN KALDIRIMI YAŞADIĞIN ŞEHRİ, SEVDİĞİN KEDİLERİ SEVDİM. ALDIĞIM KARŞILIK NEFRET KİN UMURSAMAZLIK. SORUYORUM ŞİMDİ SANA BEN BU KADAR MI KÖTÜYÜM? SOL GÖZÜMDEN YAŞ SÜZÜLÜRKEN SONSUZLUĞA... SENİ UNUTMAYI UMUT EDİYORUM DÜNYADA.
(HER HANGİ BİRİNE YAZILMAMIŞ YAZI)
SADECE BİRAZCIK ŞEFKAT

AYLARIN BİRİKİMİ

  HAYLİYLE YORGUNUM. UZUN ZAMAN OLDU YAZMIYORUM ASLINDA YAZAMIYORUM ÇOK ŞEY DEĞİŞTİ HAYATIMDA. İSTANBUL'UMU GÖRDÜM. İNSANLARDAN UZAKLAŞTIM VE DAHASI BİRİKTİM. 4 5 YILIMA DÜN TANIŞMIŞ GİBİ YABANCI HİSSETTİM. VE BİTTİ BENİM İÇİN KABAK TADI VERDİ. DÜNYADA EN SEVDİĞİM EN ÇOK AİT OLMAYI DİLEDİĞİM KABAK TADI VERDİ SİZ SİZ OLUN OLMAZ DEMEYİN

24 Mayıs 2017 Çarşamba

HER ZAMAN ŞEHİRDEN DAHA FAZLASISIN İSTANBUL

  MACERAMI NEREDEN ANLATMAYA BAŞLAYIM SİZE... HAYATIM BOYUNCA HER HANGİ BİR ŞEY İÇİN YARISI KULLANILMIŞ ÖTEKİ YARISI BUZDOLABININ YUMURTALIK KISMINDA UNUTULAN LİMON GİBİ HİSSETTİM. HEP YARIM. KİMİ SEVMEM GERİ DÖNÜT BULAMADIM. DEDİM Kİ ULAN ÖYLE BİR ŞEYİ SEVEYİM Kİ TERK EDEMESİN. YARIM KALMAMA İZİN VERMESİN. VE ONU BULDUM. İSTANBUL, HERKESİN HAYALLERİNİ SÜSLEYEN BEYLİK LAFLAR ETTİREN.

  ASLINDA BEN ONA AŞIK OLMA FİKRİNE BİLE AŞIKTIM.KALABALIĞI GÜRÜLTÜSÜ HER ŞEYİ.

  4 HAFTA ÖNCE YANİ 26 NİSAN ÇARŞAMBA GÜNÜ. BİR YARIŞMAYA KATILDIM YEMEK YARIŞMASI ÖDÜL BENİM HAYALİMDİ.İSTANBUL... ALTIN KESESİ TATLISI YAPTIM ELİMDEN GELENİN EN İYİSİ İLE. VE BİRİNCİ OLDUM (BU MACERAMI BİR HAFTA İÇİNDE PAYLAŞIRIM.). BİRİNCİ OLDUM...20 MAYIS CUMARTESİ GÜNÜ 9 DA UÇAĞA BİNDİĞİMDE TÜM BU OLANLARIN GERÇEK DIŞI OLDUĞUNU DÜŞÜNÜYORDUM.<<<<<<<<<DEVAMI DİĞER POSTTA.

5 Mayıs 2017 Cuma

EVET

sizi HEM EFKARIN DİBİNE VURDURUP. HEMDE GÜLDÜRMEK İSTEDİĞİM BİR GECE BU GECE. AİT OLABİLECEĞİM HER ŞEY AİT HİSSETTİĞİM HER ŞEY YOK BU GECE... BENLE KAL. BENİMLE KAL. BU YAZILARI OKU ÇÜNKÜ BEN ÖLÜYORUM. KULAR VER FERYADIMA

28 Nisan 2017 Cuma

Yinede Sen Mutlu Ol Ben Sana Kıyamam.

    HANGİ YÖNE ÇEVİRSEM KAFAMI ONU GÖRÜYORUM... NEDEN DİYORUM NEDEN? SONRA KENDİ KENDİME CEVAP VERİYORUM ÇÜNKÜ O GÜZEL OLAN HER ŞEY. DAHA DA ACI OLAN BİR ŞEY BİLİYORUM. SAYENDE BENİM İÇİM GECE. MESELA ÇOK DAHA ZOR NEFES ALIYORUM ARTIK, DAHA ÇOK BİRİKTİRİYORUM.
    RÜYALARIMA BAŞ KAHRAMAN, DUYGULARIMA SOY KIRIM YAPAN ADAM HİÇ Mİ ACIMADIN BANA? KEŞKE DİYORUM KEŞKE... BİR HAYALETİ HAYAL ETMESEYDİM. ARTIK HAYALET BENİ KORKUTMAYA BAŞLADI. SENİN ADIN HAYALET OLSUN ON DOKUZUM DA, ÇİZGİ ROMANDAN HAYALETE DÖNÜŞMEK AĞIR OLSA GEREK. 
    ÇOCUKKEN HERKESİN KENDİNE HAS KORKULARI VARDIR. BÜYÜDÜM KORKULARIMI ÖZLEDİM. ŞUAN KORKULARA DEĞİL FELAKETLERE GEBEYİM. GÜLÜYORUM,İÇTEN KAYBEDİYORUM ÇÜNKÜ. MESELA BEN KÜÇÜKKEN ATEŞE KOŞMADIM HİÇ. YANMAKTAN KORKTUĞUMDAN DEĞİL. ANLAMSIZ BULDUĞUMDAN. ŞİMDİ DURUM FARKLI... KOLLARIMI AÇTIM CEHENNEMLE KUCAKLAŞMAYA GİDİYORUM KOŞAR ADIM.
VE ÖNCE ŞUNU SÖYLEMEK İSTİYORUM BİRİ SİZE "GİDİYOON MU?" DEDİĞİ ZAMAN MUTLAKA GİDİN YOKSA GERİDE KALIRSINIZ.

SADECE BİRAZCIK ŞEFKAT 

10 Nisan 2017 Pazartesi

Sana Cevabını veremeyeceğin sorular(Acılar) buldum.

Başlayalım mı artık?
   Cevabını veremeyeceğin bir kaç soru buldum mesela, yada ne kadar iyi tasvir edilirse edilsin hissiyatının alamayacağı kadar acı çekmeyi anlatayım sana.
   Bana baktığında ki gözlerinde ki donuk ifade mesela hangi acı açık edebilirdi ki bunu. en sevdiğim şeylerin en sevmediğin şeyler olması. "ufacık bir kız çoçuğuysam ben, sen hiç sahip olamadığım kırmızı ayakkabılarsın."
   "Ve ben eğer kocaman bir kadınsam, sen bileklerini kesen umudumsun."
  "Sadece birazcık şefkat."

12 Mart 2017 Pazar

İLİKLERİNE KADAR HİÇ

  YORULDUM ARTIK HER ŞEYDEN... HİÇ HİSSETMEK EN BÜYÜK ACİZLİKTİR. UZUN ZAMANDIR YAZMIYORUM GÜÇLÜ OLDUĞUMU HİSSEDİYORDUM, BEN GÜÇLÜ DEĞİLİM HEMDE HİÇ DEĞİLİM. ELLERİM KOLLARIM BAĞLI NEFES ALMAKTAN BİLE ACİZİM
  MUTSUZUM DA BİR HAYLİ SIĞINACAK LİMAN ARIYORUM AMA KİM PARAMPARÇA BİRİNE LİMAN OLMAYI DİLER Kİ... KİMSE... ÖZLÜYORUM AMA KİMİ ÖZLEDİĞİMİ BİLMİYORUM. ÇOK SEVİYORUM AMA KİMİ SEVDİĞİMİ BİLMİYORUM. 
  SON GÜNLERDE DAHA ZORLANIYORUM. ÇÜNKÜ BİLİYORUM SEVİLMEDİĞİMİ... YAŞADIĞI ŞEHİR BİLE SEVMİYOR BENİ...
  BEN SADECE BENİM İSTANBULUMU SEVDİĞİM GİBİ SEVİLMEK İSTEDİM KOŞULSUZ ŞARTSIZ ÇIKARSIZ KURALSIZ...
   SADECE BİRAZCIK ŞEFKAT!

15 Şubat 2017 Çarşamba

Yalnızlık Ağır mı? Acı mı?


    Yalnızlığa mahkûm edilmiş bir kadını her şeyle korkutamazsın. Çünkü bir kadının en büyük korkusudur yalnızlık ve eğer kadın iliklerine kadar yalnızsa Azrail bile arkadaşı olur gecelerinde. Yine söylüyorum ölümle eş değerdir bir kadının yalnızlığı, yalnızlığın sesinden sağır olur bazı kadınlar.
    Bazı kadınlar ise duymaz artık yalnızlığı. Yalnız büyüyen kadınlar yara bandı ararlar bilmezler acılarının ruhsal olduğunu ve ruhu saracak ne bir yara bandının nede bir sargı bezinin bulunmadığını. Bir de öyle her yiğidin harcı değildir yalnız kadınlarla olmak.
   Demezler mi bize yalnızlık en iyisi sen iliklerine kadar yalnız kal ruhun bile bırakıp gitsin ben o zaman göreyim işte seni şimdilerde bana ne desen masal gelir. Yalnızlık göreceli bir kavramdır baba ben ilk yalnızlığımı seninle tattım. Hiçbir şeyin tadı o kadar ağır gelmemişti belki de bana. Yalnızlığa dair yazılan her söz bana klişe gelir çünkü hiçbir hece yalnızlığımı unutturmaz bana.
          Sadece birazcık şefkat             

6 Şubat 2017 Pazartesi

SAF ZAFER

  Öyle her kız çocuğu gibi normal büyümedim ben.Zafer diye bir çocuk vardı biz daha 6 yaşlardayız. Çocuk, ben "öl" desem ölecek.
  Bir gün dedim ki okula gitmeyelim bugün.
Ulan 6 yaşındasın 6 bu ne tavır diyorum kendi kendime şimdi. Zafer "tamam" dedi. Gittim Ahmet'i çağırdım. Yanında çoğu zaman nefes almayı unutuyordum tüm mahalle kızları ve "ben" ona hastaydık. Oda bana hastaydı.
   Neyse üçümüz oturuyoruz canım leblebi tozu ve Capri-Sun çekti. Ahmet'te memur çocuğu şimdi ki gibi geçim kolay değil tabi. 
   Her ay pedere yalvarırdım. Onlardan kira almayalım diye dinlemedi beni hiç. Zafer atladı "okulun aidat parası var" diye Kinderler alındı. Kolalar hamurger jelibonlar neler neler. Bir hafta sonra bu olay fark edildi. Ben annesinden dayak yedim.   Zafer benden uzak durdu. Ben Ahmet'i daha çok sevdim.
Sadece birazcık şefkat 

KOMŞU ÇOCUĞU PİÇ MUSTAFA

  KÜÇÜĞÜZ TABİ O ZAMANLAR HAYAT BİZE TOZ PEMBE FALAN.BİZİM KİRACILARDAN BİRİNİN ÇOCUĞUNUN ADI MUSTAFA'YDI... BİRDE SISKA BİR KIZ KARDEŞİ VARDI BUSE DİYE HER NEYSE.
  MUSTAFA BENİ HEP DIŞLARDI PİÇ. E O ZAMANLAR ÇOCUĞUM KADIN ERKEK AYRIMINI NE BİLEYİM BEN YAHU BUNLAR BENİ KIZIM DİYE HİÇ İSTEMEZLERDİ.
   BENDE HEP SERSERİYDİM. JİLETİ DÜŞMÜŞ DERBYLERLE TOPRAKTA ARABA YOLU YAPARLARDI BİR GÜN KAFAYA KOYDUM DEDİM GİRİCEM BUNLARIN ARASINA. EVDE NE KADAR TIRAŞ BIÇAĞI VAR TOPLADIM. 
   BABAANNEMDEN PARA ALDIM MİNİK ARABALAR VARDI O DÖNEMDE 3 4 TANE OLURDU PAKETTE BİR PAKETTE ARABA ALDIM KAZIKÇI BAKKALDAN GİTTİM ARKA BAHÇEYE YUSUF MUSTAFA ZAFER ÜÇÜ BİR OYUN OYNUYOR. 
   ŞUAN DÜNYANIN HİÇ BİR YERİNDE BULUNMAYAN BİR ŞEHİR PLANLAMASIYLA YAPILMIŞ HER ŞEYİN BİR NİZAMI OLAN BİR ŞEHİR YAPMIŞLAR. MEYDAN GİBİ BİR YERE ÖNCE JİLETLERİ ATTIM SONRA ARABALARI ÇIKARDIM.
   YİNE BENİ ARALARINA ALMADILAR PİÇLER. BİRDE ÜSTÜNE DAYAK YEDİM. O GÜN ANLADIM KADININ SAVUNMASIZ OLDUĞUNU.
          SADECE BİRAZCIK ŞEFKAT...           

TERK ETMEK ACİZLERİN İŞİDİR TERK EDİLEN EPOKHE

 PARDON ÇOK PARDON BİR BAKAR MISINIZ? EVET KESİNLİKLE SİZE YANİ SESLENİYORUM. 
 STOP!
 AH HER NEYSE NEDEN BÖYLE BİR BAŞLANGIÇ YAPTIM BİLMİYORUM SİZE ARTIK MONOLOG YAPMAK YERİNE HİKAYELER YAZACAĞIM...

ACISI KADAR YAŞAMA KİNİ VAR...

  NE KADAR MİDENİZİ BULANDIRIYOR BU SAMİMİYETSİZLİK BEN SÖYLEYİM...
  KUSTURACAK KADAR.
  YANLIŞ DUYMADIN. SANKİ KEZZAP İÇMİŞİM VE KUSMUŞUM DA DAHA ÇOK MAHVOLMUŞ İÇİM TAM OLARAK BÖYLE HİSSEDİYORUM. BU SATIRA GELENE KADAR BU KIZ NEYİN KAFASINDA DEDİNİZ Mİ YADA OKUDUĞUNUZ DİĞER YAZILARIMDA.
  ÖYLE BİR KAFADAYIM Kİ EN KALİTELİ UYUŞTURUCU BU DENLİ ETKİ ETMEZ BU BÜNYEYE 
NEYSE SENİ SEVİYORUM... EVET SENİ
SADECE BİRAZCIK ŞEFKAT

Bana Ulaşın!

https://www.instagram.com/biggoddess/?hl=tr

Arkadaşlar bana ulaşın konuşuruz muhabbet ederiz. Elimden geldiğince sizinle olmak isterim

Sadece Birazcık Şefkat

İyi Akşamlar

bundan sonra kendime pasta bloğu açacağım. Mükemmel tarifler ve videolar yapım aşamaları daha bir çok şey sizinle olacak 
Bayan Bilmiş'in Diyarından sonra Bayan Bilmiş'in Mutfağı  

Öyle Olmaz mı hep?

  Aslına bakarsanız hoşlandığınız insana her gün farklı bir gözle bakmanızda fayda var Çünkü beyin otomatikman ondaki tüm kusurları size yükler ve kendinizi ona layık görmezsiniz. Bu nedenle hoşlanma ilişkileri hep biter. Neden bu konuya girdim bilmiyorum.
  Aslında asıl konumuz buraya yazmaya devam edip etmemem.
  Sizi nasıl etkiliyorum bilmiyorum. Yazmayı bırakmayı düşünüyorum. Ve açıkçası ben insanlar okusun diye değilde içimdekiler bir kenarda dursun insanları dinleyecek yer açılsın diye yazıyorum. 
  Aşık değilim ama bir şarkıya kendimi o kadar kaptırıyorum ki hayal ettiğim aşkı yaşıyorum.

SADECE BİRAZCIK ŞEFKAT...

30 Ocak 2017 Pazartesi

iyileşemiyordum...

sizce deli miyim?
   Evet bence deliyim. acilen beyaz bir önlük giydirilip doz fark etmeksizin milyonlarca sakinleştiriciye muhtaç olacak kadar deliyim.
    Ne yapalım söyleyin bana hadi...
Tüm gün saklamakla meşgulüm ruh hastası bakışlarımı. İntihar bir tedavi yolu olsa en çok kullanılan yöntem olurdu.
   Ama sen toz pembe dünyanda bu acıyı nereden bile bilirsin ki tarif etmeye çalışsam yolun sapa sokağın çıkmaz olur.
    sadece birazcık şefkat
  okunmasın yazılarım duyulmasın adım. bir deli vardı desinler kendini bilmiş ilan eden...