6 Şubat 2017 Pazartesi

KOMŞU ÇOCUĞU PİÇ MUSTAFA

  KÜÇÜĞÜZ TABİ O ZAMANLAR HAYAT BİZE TOZ PEMBE FALAN.BİZİM KİRACILARDAN BİRİNİN ÇOCUĞUNUN ADI MUSTAFA'YDI... BİRDE SISKA BİR KIZ KARDEŞİ VARDI BUSE DİYE HER NEYSE.
  MUSTAFA BENİ HEP DIŞLARDI PİÇ. E O ZAMANLAR ÇOCUĞUM KADIN ERKEK AYRIMINI NE BİLEYİM BEN YAHU BUNLAR BENİ KIZIM DİYE HİÇ İSTEMEZLERDİ.
   BENDE HEP SERSERİYDİM. JİLETİ DÜŞMÜŞ DERBYLERLE TOPRAKTA ARABA YOLU YAPARLARDI BİR GÜN KAFAYA KOYDUM DEDİM GİRİCEM BUNLARIN ARASINA. EVDE NE KADAR TIRAŞ BIÇAĞI VAR TOPLADIM. 
   BABAANNEMDEN PARA ALDIM MİNİK ARABALAR VARDI O DÖNEMDE 3 4 TANE OLURDU PAKETTE BİR PAKETTE ARABA ALDIM KAZIKÇI BAKKALDAN GİTTİM ARKA BAHÇEYE YUSUF MUSTAFA ZAFER ÜÇÜ BİR OYUN OYNUYOR. 
   ŞUAN DÜNYANIN HİÇ BİR YERİNDE BULUNMAYAN BİR ŞEHİR PLANLAMASIYLA YAPILMIŞ HER ŞEYİN BİR NİZAMI OLAN BİR ŞEHİR YAPMIŞLAR. MEYDAN GİBİ BİR YERE ÖNCE JİLETLERİ ATTIM SONRA ARABALARI ÇIKARDIM.
   YİNE BENİ ARALARINA ALMADILAR PİÇLER. BİRDE ÜSTÜNE DAYAK YEDİM. O GÜN ANLADIM KADININ SAVUNMASIZ OLDUĞUNU.
          SADECE BİRAZCIK ŞEFKAT...           

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder