15 Şubat 2017 Çarşamba

Yalnızlık Ağır mı? Acı mı?


    Yalnızlığa mahkûm edilmiş bir kadını her şeyle korkutamazsın. Çünkü bir kadının en büyük korkusudur yalnızlık ve eğer kadın iliklerine kadar yalnızsa Azrail bile arkadaşı olur gecelerinde. Yine söylüyorum ölümle eş değerdir bir kadının yalnızlığı, yalnızlığın sesinden sağır olur bazı kadınlar.
    Bazı kadınlar ise duymaz artık yalnızlığı. Yalnız büyüyen kadınlar yara bandı ararlar bilmezler acılarının ruhsal olduğunu ve ruhu saracak ne bir yara bandının nede bir sargı bezinin bulunmadığını. Bir de öyle her yiğidin harcı değildir yalnız kadınlarla olmak.
   Demezler mi bize yalnızlık en iyisi sen iliklerine kadar yalnız kal ruhun bile bırakıp gitsin ben o zaman göreyim işte seni şimdilerde bana ne desen masal gelir. Yalnızlık göreceli bir kavramdır baba ben ilk yalnızlığımı seninle tattım. Hiçbir şeyin tadı o kadar ağır gelmemişti belki de bana. Yalnızlığa dair yazılan her söz bana klişe gelir çünkü hiçbir hece yalnızlığımı unutturmaz bana.
          Sadece birazcık şefkat             

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder