27 Temmuz 2017 Perşembe

Güzel Geçen Günün Sonuna Son Dokunuş

  BAZI ŞEYLERİ BİLMEMİZ BİR ANLAM İFADE ETMEZ. DİLE GETİRİLEN ŞEY BİLİNEN ŞEYDEN DAHA ÇOK CAN YAKAR. 
  HEP MERAK ETTİĞİM ŞEYLER ARASINDA KÜÇÜKKEN NASIL BİR ÇOCUK-BEBEK- OLDUĞUM DA VARDIR. HER SORUŞUMDA ALDIĞIM CEVAPLAR BENİ PEK TATMİN ETMEZDİ AÇIKÇASI. ÇÜNKÜ KONUYLA ASIL İLGİLİ KİŞİDE BENİM KÜÇÜK İKEN NASIL BİR ÇOCUK OLDUĞUMU BİLMİYORDU. ÇÜNKÜ BEN ÇOCUKKEN BENİM KONU MANKENİM 91 YAŞLARINDA OLAN BİR KADINDI. YANİ BABA'ANNEM.
  ALIŞKANLIKLARIMIZ BİR YANA ALIŞAMADIKLARIMIZ BİR.ÖLÜM NE DEMEK BİLMEZDİM O ZAMANLAR. HEP DERLER YA UZAKTAN DAVULUN SESİ KULAĞA HOŞ GELİR. DAVULU ÇOK YAKINDAN DİNLERSENİZ KULAK ZARINIZ PATLAR. ÖLÜM KAPIYI ÇALMIŞTI O GECE ISRARLA EVDE YOKUZ DİYE KABUL ETTİRMEYE ÇALIŞTIM. AMA KAYBETTİM İLK KAYBIM. ÖLÜM NE DEMEK ÖĞRENDİM. 12 OCAK 2009 PAZARTESİ GÜNÜ. 06.58 ÖLÜM SAATİ. O GÜNDEN SONRA ÇOK İSTEDİM ÖLMEYİ.
SADECE BİRAZCIK ŞEFKAT
80

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder